مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 08:272022-03-08اقتصادي

فارس من| احداث پل محله گلمغان اردبیل سال آینده انجام می شود


مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اردبیل گفت: با توجه به تعیین ردیف اعتباری در بودجه سال 1401 برای ساماندهی بالیقلو چای و گلمغان چای، احداث پل محله باب الحوائج گلمغان سال آینده انجام می گیرد.

- نقی قبایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل در خصوص سوژه فارس من با عنوان احداث پل گلمغان به کجا رسید؟ اظهار کرد: در سال جاری بودجه ای از محل مدیریت بحران برای شهرداری اردبیل تخصیص داده شده که این اعتبار در لایحه بودجه سال 1401 شهرداری اردبیل گنجانده شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه ردیف اعتباری خاصی برای ساماندهی رودخانه بالیقلوچای و گلمغان چای در نظر گرفته شده، لذا تلاش می شود تا در سال آینده با تامین اعتبارات مورد نیاز مشکلات موجود در محله گلمغان برطرف گردد.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اردبیل بیان کرد: علی رغم اینکه مشکل این منطقه خارج از محدوده شهری بوده اما طی بازدیدهای انجام یافته توسط شهردار و رییس شورای شهر اردبیل مقرر شده تا مشکل این منطقه برطرف شود.

قبایی با اشاره به ساخت پل موقت بر روی گلمغان چای تا زمان احداث پل اصلی عنوان کرد: در راستای تسهیل عبور و مرور مردم از روی پل گلمغان چای، مقرر شده تا زمان تامین اعتبار لازم برای احداث پل اصلی بر روی این رودخانه، پلی موقت در این منطقه برای سهول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| احداث پل محله گلمغان اردبیل سال آینده انجام می شود

فارس من| احداث پل محله گلمغان اردبیل سال آینده انجام می شود